AGENDA | MÉS MÚSICA
CONCERT DE LA MELIGRANA I SON DE CHARLYS
DINS DEL FESTIVAL URBÀ DISTRITO 008
DIA: 8 ABRIL 2017
LLOC: Umbracle del Botànic
HORA: 19.00 h
PREU: venta anticipada (12 €), venta en taquilla (12 €). Entrades disponibles en Onetwotix.com
COL·LABORACIÓ: Oscar de Manuel, creador de l'Orquestra Flamenca de Flautes la O.F.F València
El festival urbà DISTRITO 008 conclou aquesta edició amb les notes musicals de Son de Charlys, un peculiar trio de flamenc-rumba-pop i La Meligrana, la fusió més actual del pop i el toc flamenc. I el Botànic acull, a l'ombra de l'Umbracle, a aquests distingits músics col·laborant, una edició més, amb aquest festival que té per objectiu la dinamització cultural del barri de Extramurs.
Son de Charlys està integrat per Enrique Jiménez al cant i toc, Juan Manuel Jiménez al calaix i Mario de Joan al baix elèctric. Fundat en mil nits d'improvisació rumbera al servei dels parroquians d'un pub del barri del Cabanyal. Cant gitano, energia i compenetració són els seus símbols.
D'altra banda, la granadina banda La Meligrana és un projecte musical que fusiona amb originalitat el pop i el flamenc. La dolçor de la seua veu omplirà un espai molt especial, l'Umbracle, al centre del Jardí exterior i on els conceptes oposats s'uneixen: obert i tancat, llum i ombra... No et quedes sense la teua entrada!






