AGENDA | ACTES I ACTIVITATS
PORTES OBERTES I VISITES GUIADES PEL DIA DELS MONUMENTS
CELEBREM EL DIA DELS MONUMENTS I DELS LLOCS HISTÒRICS AMB VISITES GUIADES I PORTES OBERTES
PRIMER DIA DE MATRÍCULA: 30 MARÇ 2026.
DIA: 18 ABRIL 2026
HORA: Sessions matinals a les 10.30 h i 12.00 h (tant en castellà com en valencià).
MATRÍCULA: Entrada i activitat gratuïta. Serà necessària reserva prèvia a la nostra plataforma de venda d'entrades.
PREU: gratuït.
DIRIGIT A: Públic general (Aforament màxim 25 persones per visita).
LLOC DE TROBADA: Entrada del Jardí.
RESERVA PRÈVIA
Visites en valencià:
Visites en castellà:
DESCRIPCIÓ
El 18 d’abril en el Botànic celebrem el Dia Internacional dels Monuments i Llocs Històrics perquè també el jardí està ple d’espais centenaris. Des del 1807 en què va ser traslladat a l’hort de Tramoieres, extramurs de la ciutat antiga de València, el jardí va adequar les seues instal·lacions per fer el treball que tenia encomanat.
Els hivernacles, l’Umbracle, l’Estufa Freda, l’edifici d'investigació... tots aquests espais van anar donant forma al que actualment coneixem i visitem. Endinsa’t en el Botànic i coneix els llocs que construeixen la seua història. Durant tot el dia l'accés al Jardí serà gratuït per a tots els visitants.
GUIES:
Boris Strzelczyk. Fundador de Guiding Architects Valencia. El seu interés com a arquitecte i guia professional se centra en analitzar i comunicar els processos socio-culturals i urbanístics que afecten a la vida dels valencians. (Visites en castellà).
Adrián Torres Martínez. Arquitecte i investigador de l’ecosistema urbà. L’arquitectura històrica del Botànic. Professor del Departament d'Enginyeria dels Transports i del Terreny de la Universitat Politècnica de València. (Visites en valencià).
No deixeu passar aquesta oportunitat de descobrir els nostres monuments!








