| NOTÍCIES
EL JARDÍ BOTÀNIC LLANÇA LA SEUA PRIMERA MICROCREDENCIAL UNIVERSITÀRIA
13/03/26
El Jardí Botànic de la Universitat de València ofereix una nova proposta formativa amb acreditació, un curs orientat a l’especialització professional de postgrauicentrat en el coneixement de la flora valenciana: “Microcredencial universitària en Identificació de plantes vasculars amb claus dicotòmiques, ferramentes digitals i bases de dades”.
El programa permetrà als participants aprendre a identificar plantes i a emprar ferramentes bibliogràfiques i digitals per al seu estudi. Impartit al mateix Jardí Botànic, entre maig i juny, està dirigit pel director del Jardí, Jaime Güemes, i el tècnic de l’herbari de plantes vasculars Javier Fabado.
Aquesta formació, que combina aspectes teòrics i pràctics per tal de consolidar coneixements botànics, està dirigida a professionals vinculats al medi natural,com agents mediambientals, tècnics de medi ambient, paisatgistes, o consultors,així com persones que s’inicien al món de la investigació en ecologia, evolució, millora vegetal, biodiversitat o conservació d’espècies.
També pot resultar d’interès per al professorat de secundària i formació professional, per aquells que estan preparant oposicions i per a tota persona interessada a conèixer millor la flora que ens envolta.
Més informació a uv.es








